
دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا داور ونوس ابراهیمی انتشارات سمت با عنوان تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی بازاریابی سیستم اطلاعات بازاریابی مراحلی سازمان یافته که طی آن اطلاعات جمع آوری، طبقه بندی، تجزیه و تحلیل و تنظیم می شود و در داخل و خارج شرکت به طور منظم مورد استفاده قرار می گیرد. }سیستم پشتیبانی تصمیم (DSS) سیستم اطلاعات متقابلی است که مدیران با استفاده از آن می توانند اطلاعات را به شکل های مختلف دست کاری کرده و نتیجه هر حالت را بدست آورند. مزایای س .
درباره این سایت